دانشگاه علوم پزشکی برگزار می کند؛

نخستین رویداد فرهنگی آذربایجان غربی، با محوریت زن، رسانه و سلامت

معاون دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: برای اولین بار دانشگاه علوم پزشکی استان با محوریت زن، رسانه و سلامت رویداد فرهنگی زرسا را برگزار می کند.

معاون امور فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: برای اولین بار در این دانشگاه با محوریت زن، رسانه و سلامت رویداد فرهنگی زرسا برگزار می‌شود.

دکتر رضا جعفری درباره اهداف این رویداد فرهنگی نیز گفت: با توجه به خطر جدی پیری جمعیت در کشور و استان آذربایجان غربی، این رویداد فرهنگی مقدمه‌ای برای اقدامات اساسی در حوزه فرهنگ سازی موضوع جوانی جمعیت است.

معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی ادامه داد: رویداد فرهنگی زرسا  در ۹ محور و در موضوع افزایش جمعیت  و ابعاد فرهنگی اجتماعی آن برگزار می شود.

وی نقش جوانی جمعیت در شادابی و ارتقای سلامت روانی در خانواده و اجتماع، سلامت سالمندی و پیامد‌های منفی اجتماعی پیر شدن جمعیت، نقش موثر درمان ناباروری در افزایش جمعیت و پایداری خانواده ها، سقط و عوارض ناشی از آن، نقش برنامه ملی پزشک خانواده در کمک به جوانی جمعیت، بررسی تک فرزندی و بی فرزندی و پیامد‌های آن از بعد اجتماعی و فردی، بررسی اهمیت تربیت کودکان و فرزندپروری، بررسی اهمیت سرمایه نیروی انسانی بر رشد و تعالی جامعه را از جمله محورهای موضوعی رویداد فرهنگی زرسا  اعلام کرد.

دکتر جعفری تصریح کرد: رویداد فرهنگی زرسا در ۴ بخش مطبوعات و خبرگزاری ها، رسانه‌های صوتی و تصویری، عکس و گرافیک و رسانه‌های مجازی اجرا می‌شود که علاقه مندان می‌توانند آثار خود را از طریق سایت www.zarsa.umsu.ac.ir بارگذاری کنند.

معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی با بیان اینکه اختتامیه رویداد زرسا هفته پایانی اردیبهشت امسال برگزار می شود  گفت: شرکت کنندگان می‌توانند آثار خود را تا مورخ ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ ارسال کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.