مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه اکنون تردد در همه محور‌های اصلی برقرار است، گفت : در برخی محور‌ها آبگرفتگی و ریزش داشتیم که مهار آب و ریزش برداری انجام شده است.

فریبرز کرمی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به بارش‌های قابل توجهی که طی ۲۴ ساعت گذشته در اکثر محور‌های استان داشتیم، گفت : تقریبا در تمام شهرستان‌ها از زمان آغاز بارش تا صبح امروز (۲۴ فروردین) در بسیاری از محور‌ها ریزش برداری و مهار آب گرفتگی در سطح راه‌ها داشتیم.

وی ادامه داد: درحال حاضر تمام محور‌های اصلی باز بوده و تردد در آن‌ها در حال انجام است.

به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه، ریزش برداری و مهار آب در محور‌های فرعی و روستایی در حال انجام بوده و تا ساعاتی دیگر به پایان می‌رسد.

کرمی درباره محور‌هایی که اکنون دچار آسیب هستند یادآور شد: در شهرستان کرمانشاه در محور کوزران و در پل راه روستایی بیدگل گزارش آسیب دیدگی پل اعلام شده و در حال بررسی است.

وی ادامه داد: در شهرستان اسلام آباد در محور حمیل-ایلام بین تونل یک و دو آب گرفتگی وجود دارد. در محور اسلام آباد-دالاهو نیز در روستای خسرو آباد، آبگرفتگی گزارش شده است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه اضافه کرد: در شهرستان پاوه در محور بایگان -مرخیل ریزش کوه در حال بازگشایی می‌باشد. همچنین در محور روانسر-پاوه آبگرفتگی سطح راه داریم.

کرمی خاطرنشان کرد: در شهرستان جوانرود در محور جوانرود-پلنگانه راه روستایی عایشه دول دچار آب گرفتگی هستیم.

به گفته این مسئول در شهرستان گیلانغرب در محور‌های فرعی آسیب دو پل رخ داده که فعلا تردد را مختل کرده است.

وی عنوان کرد: در محور ریخک شهرستان قصرشیرین در خط دوم به دلیل طغیان رودخانه تردد به کندی صورت می‌گیرد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.