استاندار کرمانشاه از اختصاص ۷۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل سد هواسان، پروژه قطار شهری کرمانشاه، احداث جاده گیلانغرب به سومار و ساماندهی ناوگان حمل و نقل شهری کرمانشاه خبر داد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه گفت : خوشبختانه در این دیدار برای تکمیل سد هواسان با مشارکت‌های بانک‌های سپه، صادرات، کشاورزی و ملی مجموعاً ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافت که این طرح می‌تواند تکمیل کننده سامانه گرمسیری باشد.

او گفت : هم چنین در جلسه‌ای با هیات مدیره بانک سپه ۱۷۰ میلیارد تومان برای تسریع در اجرای فاز یک پروژه قطار شهری کرمانشاه اختصاص یافت که امیدواریم با این اعتبار مصوب و تکمیل سهم آورده شهرداری بزودی شاهد بهره برداری از فاز یک قطار شهری کرمانشاه باشیم.

او با اشاره به ضرورت ساماندهی و نوسازی ناوگان حمل و نقل شهری افزود: از سوی بانک سپه ۱۰۰ میلیارد تومان برای ساماندهی اتوبوسرانی کرمانشاه در نظر گرفته شد که در مجموع ۲۷۰ میلیارد تومان به شهرداری کرمانشاه اختصاص یافته است و شهردار کرمانشاه باید برای جذب سریعتر این اعتبارات پیگیری‌های جدی و لازم را انجام دهد.

استاندار کرمانشاه از اختصاص ۸۰ میلیارد تومان برای احداث جاده گیلانغرب به سومار در سفرش به تهران خبر داد و افزود: در جلسه با دکتر نوبخت برای اخذ مجوز پالایشگاه گیلانغرب نیز پیگیری‌های لازم صورت گرفت و مقرر شد این موضوع خارج از نوبت رسیدگی شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.