مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه از افزایش ۴۸ درصدی نرخ کرایه تاکسی در کرمانشاه به طور میانگین خبر داد.

محمدمهدی احمدی مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه با اشاره به تصویب نرخ‌های جدید کرایه ناوگان حمل و نقل درون شهری کرمانشاه گفت : بر اساس مصوبه شورای شهر نرخ‌های جدید اعلام شده بصورت میانگین ۴۸ درصد افزایش داشته است.

وی از اعمال نرخ‌های جدید کرایه از امروز (۲۶ فروردین) خبر داد و افزود: در نرخ‌های جدید کمترین کرایه مربوط به مسیر‌های کوتاه و مستقیم با چهار هزار تومان و بیشترین کرایه مربوط به مسیر میدان آزادی تا انتهای شهرک پردیس با ۹۰۰۰ تومان است.

احمدی با بیان اینکه هر ساله بحث پول خُرد به یکی از چالش‌های میان راننده و مسافر تبدیل می‌شد، گفت: امسال عمده نرخ‌های اعلام شده رُند است تا مشکل نداشتن پول خرد ایجاد نشود.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه با بیان اینکه برگه‌های کپی شده نرخ‌های جدید در حال توزیع میان رانندگان است، گفت: به محض آماده شدن برچسب‌ها رانندگان باید برچسب قیمت‌ها را روی شیشه خودرو و در معرض دید مسافر نصب کنند.

احمدی از مردم خواست هرگونه تخلف در بحث نرخ‌های جدید را به شماره ۳۸۲۴۶۵۶۵-۰۸۳ و یا سامانه ۱۳۳ گزارش کنند.

در حال حاضر ۹۰۰۰ تاکسی، اتوبوس و خودرو‌های آژانس تلفنی در سطح شهر کرمانشاه فعالیت دارند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ميلاد
۲۳:۵۳ ۲۶ فروردين ۱۴۰۲
همین اول سالی توارم مهار نشد هیچ اضافه هم شد.