برخورد اتوبوس مسافربری با تریلر در جاده زنجان

رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس‌ راه زنجان گفت: برخورد یک دستگاه اتوبوس مسافربری با یک دستگاه تریلر در آزاد راه زنجان - تبریز ۶ مجروح برجا گذاشت.

سرهنگ مهدی میناخانی رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس‌ راه زنجان گفت: حادثه رانندگی برخورد اتوبوس مسافربری با تریلر ساعت ۲:۱۵ دقیقه بامداد امروز در کیلومتر ۲۵ باند جنوبی آزاد راه زنجان - تبریز رخ داد.

وی علت این سانحه را خواب آلودگی راننده اتوبوس مسافربری بیان و اظهار کرد: این اتوبوس با ۱۴ مسافر از مبداء اردبیل به مقصد تهران در حرکت بود.

سرهنگ میناخانی با بیان اینکه خستگی و خواب آلودگی علت ۳۶ درصد تصادفات رانندگی در مسیرهای ارتباطی این استان است تاکید کرد: رانندگان باید حداکثر پس از ۲ ساعت رانندگی ۱۵ دقیقه توقف در محلی امن استراحت و در طی مسیر از تخلفات حادثه ساز از جمله سبقت، سرعت غیرمجاز و انحراف به چپ خودداری کنند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان نیز گفت: بلافاصله پس از اعلام گزارش این سانحه رانندگی توسط اورژانس به ندای امداد هلال احمر زنجان، یک تیم عملیاتی امداد و نجات پنج نفره از پایگاه عوارضی زنجان – قزوین برای امدادرسانی اعزام شدند.

غفور آقاجانلو افزود: در این سانحه رانندگی تیم های عملیاتی اقدام به رها سازی و انجام کمک های اولیه برای یک نفر از مصدومان که از ناحیه پا زخمی شده بود، کردند.
وی با بیان اینکه بیش از یک ساعت عملیات رهاسازی و امدارسانی به طول کشید، اظهار کرد: مصدومان این تصادف رانندگی توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.