واژگونی اتوبوس در زنجان هفت مصدوم برجای گذاشت

رئیس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: درپی واژگونی سرویس یک شرکت در سه‌راهی طارم، هفت نفر مصدوم شدند.

رئیس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: درپی واژگونی سرویس یک شرکت در سه‌راهی طارم، هفت نفر مصدوم شدند که پس از دریافت کمک‌های اولیه درمانی، جهت ادامه درمان به بیمارستان آیت اله موسوی انتقال یافتند.

وی اضافه کرد: برای کمک به این این بیمار ساکن چورزق طارم که دچار درد قفسه سینه(MI) شده بود باتوجه به صعب‌العبور بودن منطقه، بالگرد اعزام شد.

این مسئول ادامه داد: این بیمار پس از انجام اقدامات درمانی مناسب، به وسیله بالگرد اورژانس استان به بیمارستان آیت الله موسوی شهر زنجان انتقال یافت.

تقی لو خاطر نشان کرد: این عملیات امدادرسانی با تلاش کارشناسان عملیاتی اورژانس هوایی استان با موفقیت انجام شد.

وی با بیان اینکه در زمان حاضر اورژانس استان ۱۰۷ دستگاه آمبولانس دارد و در انجام ماموریت ها بکارگیری می شود، گفت: اورژانس استان ۴۸۰ نیروی انسانی دارد که در تمامی پایگاه‌های استان اعم از جاده ای و شهری در حال خدمت رسانی هستند.

تقی لو با بیان اینکه با جانمایی استاندارد پایگاه های اورژانس ۱۱۵ در این استان، زمان رسیدن به بالین بیمار به کمتر از استانداردهای کشوری رسیده است و این موضوع اهمیت زیادی دارد، خاطرنشان کرد: مدت زمان رسیدن بر بالین بیمار در ماموریت های شهری و جاده ای استان به میانگین پنج دقیقه در شهر و ۱۱ دقیقه در جاده ها رسیده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.