معاون هماهنگ کننده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت : به مناسبت شب‌های قدر و سالروز شهادت حضرت علی (ع) ۳۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان توزیع خواهد شد.

بهشتی راد معاون هماهنگ کننده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه هربسته معیشتی شامل یک کیسه برنج ۱۰ کیلوگرمی، مرغ، روغن، رب گوجه فرنگی، نخود، عدس و سویا است، ارزش ریالی هرکدام از این بسته‌های معیشتی را ۱۰ میلیون ریال عنوان کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه افزود: هزینه تهیه این بسته‌های معیشتی از طریق قرارگاه محرومیت زدایی سپاه، قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع) و نیز کمک‌های خیرین تامین شده است.

وی با اشاره به دراختیار داشتن بانک اطلاعاتی کامل و جامع از محرومین استان، گفت: این بسته‌های معیشتی ظرف امروز و فردا از طریق پایگاه‌های مقاومت و گروه‌های جهادی به دست نیازمندان خواهد رسید.

وی گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون نزدیک به ۸۰۰ هزار بسته معیشتی به صورت رسمی بین نیازمندان استان توزیع شده که با احتساب توزیع غیررسمی بسته‌های معیشتی این آمار شاید به حدود چهار میلیون بسته هم برسد.

ابوذر انوری فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کرمانشاه سهم شهرستان کرمانشاه از این مرحله از توزیع بسته‌های معیشتی را توزیع ۸۷۰۰ بسته عنوان کرد و افزود: این بسته‌های معیشتی تا فردا به دست نیازمندان خواهد رسید.

 وی با اشاره به ادامه دار بودن اجرای نهضت کمک‌های مومنانه در شهرستان، گفت: در تلاشیم تا کمک‌های مومنانه را به سمت تهیه جهیزیه برای نوعروسان مناطق محروم، ویزیت بیماران مناطق محروم و... هم ببریم .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.