مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه از حضور دو هزار و ۹۳۷ جهادگر در رزمایش نوروزی امسال خبر داد.

امیر حمزه خزایی مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت : در رزمایش نوروزی ۱۴۰۲ تعداد دو هزار و ۹۳۷ جهادگر در قالب ۲۳۶ گروه جهادی فعالیت داشتند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) با بیان اینکه این رزمایش از ابتدای اسفند سال گذشته شروع و تا پایان سیزدهم فروردین ماه سالجاری ادامه داشت، افزود: برای خدمت بی منت این تعداد جهادگران در تعطیلات نوروز امسال با همکاری سایر نهاد‌ها و تشکل‌‍‌ها ماموریت دینی و انقلابی خود را انجام دادند.

وی گفت: طی این مدت جهادگران در عرصه‌های محرومیت‌زدایی اعم از ساخت، مرمت و تکمیل منزل نیازمندان، مرمت و تکمیل مسجد، رنگ آمیزی و بهسازی مدارس، آبرسانی و پل سازی مشغول ارائه خدمت بوده‌اند.

خزایی تصریح کرد: سازمان بسیج سازندگی در عرصه اردو‌های جهادی به عنوان متولی اصلی حرکت‌های جهادی نسبت به ثبت و سازماندهی یک‌هزار و ۹۲۲ گروه جهادی در سطح استان کرمانشاه اقدام کرده است.

‎ این مسئول گفت: جهاد در راه خدا، یکی از مهم‌ترین وظایف و مسئولیت‌های فردی و اجتماعی هر مسلمان است و به گفته مقام معظم رهبری ما جز با کار جهادی و کار انقلابی نخواهیم توانست این کشور را به سامان برسانیم.

وی با اشاره به اینکه اردو‌های جهادی از بارزترین بستر‌های امیدآفرینی در جامعه محسوب می‌شوند و زمینه مشارکت مردم در ‏پیشرفت را فراهم می‌کنند، ادامه داد: امیدآفرینی مهمترین ثمره اردو‌های جهادی به شمار می‌رود. ‏

خزایی با بیان اینکه جهادگران عاملین به‌قرآن هستند، خاطرنشان کرد: جوانان در گروه‌های جهادی تلاش می‌کنند با تمام توان و خالصانه بهترین خدمات را ارائه دهند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.