آماده باش مأموران نیروی انتظامی در شب های قدر

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت : در شب‌های قدر همه مأموران نیروی انتظامی کرمانشاه با به‌کارگیری تجهیزات مورد نیاز در آماده‌باش کامل قرار دارند.

علیرضا دلیری فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت : برنامه‌ریزی‌های لازم درباره اجرای طرح‌های مختلف انتظامی استان کرمانشاه با لحاظ مشکلات اجرایی در سال قبل انجام شده است.

وی افزود: همه پرسنل انتظامی شهرستان کرمانشاه در لیالی قدر به طور کامل در آماده‌باش کامل هستند و مساجد پر جمعیت را تحت پوشش قرار می‌دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه تمام تجهیزات مورد نیاز بروزرسانی شده‌اند، خاطرنشان کرد: در تعامل با سپاه قرار است از حضور نیرو‌های بسیجی فعال در پایگاه‌های مقاومت استفاده می‌شود.

به گفته دلیری علاوه بر بهره‌گیری از خواهران انتظامی، خواهران بسیجی نیز در حوزه کنترل جمعیت خواهر به‌کارگیری خواهند شد.

وی افزود: انتظامی کرمانشاه با توان رزمی کامل پای کار است و البته از نیرو‌های استانی هم بهره‌گیری خواهد شد و با دستور فرماندهی، معاونین انتظامی استان نیز برای بازرسی و کنترل شرایط به ما کمک می‌کنند.

دلیری خاطرنشان کرد: طی لیالی قدر در صورت امکان یکی از افراد در منزل حضور داشته باشد در غیر این‌صورت اموال را به اقوام یا همسایگان مورد اعتماد بسپرند.

وی عنوان کرد: در راستای پیشگیری از سرقت اموال از لوازم بازدارنده و علم روز نظیر دزدگیر و... استفاده شود، زیرا در بستر موجود پلشتی‌هایی وجود دارد و سارقان در سطح جامعه از هر فرصتی به‌منظور ضربه‌زدن برای مال‌اندوزی خود سو استفاده می‌کنند.

دلیری تصریح کرد: با توجه به اقدامات انجام شده در حوزه کشفیات وضعیت بدی نداریم، البته آمار جرائم در شهرستان افزایش یافته است با این حال از میانگین کشوری پایین‌تر است.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم با مهار سارقین و انجام اقدامات مقابله‌ای میزان جرائم را کاهش دهیم .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.