فرمانده انتظامی شهرستان هرسین از غرق شدن مرد ۳۵ ساله در رودخانه دینور شهر بیستون خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، علی عزیزیان فرمانده انتظامی شهرستان هرسین گفت : پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد غرق‌شدگی در رودخانه دینور بیستون، تیمی از مأموران در محل حاضر شدند.

او گفت : با حضور مأموران در محل که واقع در سد روستای برآفتاب بود، مشخص شد مرد ۳۵ ساله‌ای همراه با خانواده برای تفریح به این محل آمده و در ادامه حین شنا کردن غرق می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان هرسین افزود: جسد این فرد توسط بهمن پرورش غواص کرمانشاهی پس از حدود ۲ ساعت از وقوع حادثه بیرون کشیده شد .

سانحه رانندگی ۴ کشته و زخمی بر جای گذاشت

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از وقوع یک سانحه رانندگی منجر به فوت در ورودی شهر کرمانشاه خبر داد و گفت: در این حادثه یک نفر جان خود را از دست داد و سه نفر هم مصدوم شدند.

فضل‌الله شیری افزود: این حادثه ساعت ابتدایی صبح امروز دوشنبه حوالی روستای چشمه سفید نرسیده به میدان آزادگان میان ۲ دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ و سمند رخ داد.

او افزود: در این حادثه خودرو پژو ۴۰۵ به رانندگی جوانی ۲۷ ساله ابتدا به گاردیل کنار جاده و سپس از عقب با یک دستگاه خودروی سمند برخورد کرد و سپس از جاده منحرف شده و دچار آتش سوزی می‌شود.

رئیس پلیس راهور کرمانشاه با اشاره به پرتاب شدن راننده و سرنشینان پژو ۴۰۵ از خودرو پیش از آتش سوزی، ادامه داد: راننده این وسیله نقلیه پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.

 شیری ادامه داد: ۲ سرنشین دیگر این خودرو که آقایی ۳۱ ساله و خانمی ۳۰ ساله بودند به همراه راننده ۲۶ ساله سمند نیز مصدوم و به مراکز درمانی منتقل شدند.

او علت وقوع این حادثه مرگبار را توانایی نداشتن راننده جان باخته خودرو پژو ۴۰۵ در کنترل وسیله نقلیه به علت سرعت زیاد اعلام کرد .

آمادگی پلیس برای تامین امینت برگزاری انتخابات پیش رو

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به آمادگی پلیس برای تامین امینت برگزاری انتخابات پیش رو، گفت: برای این مهم شش هزار نیرو که عمده آن‌ها در شعب اخذ رای مستقر خواهند بود، به کارگیری می‌شوند.

 علی اکبر جاویدان افزود: تمهیدات لازم برای پوشش امنیتی همه شعب اخذ رای چه در شهر‌ها و چه روستا‌ها اندیشیده شده است.

او با بیان اینکه سپاه و بسیج هم برای امنیت همه جانبه هزار و ۹۴۲ شعبه اخذ رای به کمک پلیس خواهند آمد، گفت: امیدوارم با فراهم کردن امنیت لازم شاهد حضوری پرشور و گسترده در انتخابات باشیم.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه امنیت همواره خط قرمز پلیس بوده است، افزود: در عرصه انتخابات هم وضعیت به همین شکل بوده و نیروی انتظامی قاطعانه و بدون گذشت با افرادی که بخواهند کوچکترین اخلال و بی نظمی در جریان برگزاری این رویداد مهم ایجاد کنند، برخورد می‌کند.

جاویدان ادامه داد: تجربیات سال‌های گذشته و انتخابات برگزار شده به خوبی نشان می‌دهد حوزه‌های رای گیری در روز انتخابات جزو امن‌ترین نقاط بوده و همکاران مستقر در این شعب به خوبی نظم و امنیت محل رای گیری را تامین کرده اند.

او افزود: به فضل الهی این بار و در انتخابات ۲۸ خرداد نیز پلیس با اقتدار در صحنه حاضر خواهد شد و همکاران ما با همه توان و جدیت از آرای مردم که قرار است سرنوشت چهار سال آینده کشور و شهر و دیار خود را رقم بزنند، حراست و پاسداری می‌کند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه انتخاب عبدالرضا مصری نماینده کرمانشاه را به عنوان نایب رئیس مجلس را بیانگر کفایت و کاردانی فرزندان این استان دانست که می‌توانند در حساس‌ترین پست‌های مدیریتی حضور یابند.

جاویدان با اشاره به ابراز رضایت رهبر معظم انقلاب از عملکرد یک ساله مجلس گفت: این تقدیربیانگر فعالیت موثر و قابل قبول یک ساله نمایندگان است و امیدواریم وکلای مردم در مجلس بتوانند خدمات خوبی را در ادامه این راه به مردم شریف ایران اسلامی ارائه کنند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.