مسئول پایش محیط زیست استان کرمانشاه گفت: شاخص محیط زیست استان امروز عدد ۷۴ را نشان داد که نشانگر وضعیت استاندارد بود.

محمدی مسئول پایش محیط زیست استان کرمانشاه با اشاره به اینکه روز گذشته بین ساعت ۹ تا ۱۱ صبح شاخص استان عدد ۱۰۵ تا ۱۰۸ را نشان داد که بیانگر وضعیت هشدار بود گفت : امروز شاخص محیط زیست استان عدد ۷۴ را نشان داد که نشانگر وضعیت استاندارد بود.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه ادامه داد: غبار امروز موجود در آسمان استان، گردو غبار محلی بود، اما از فردا وزش باد علاوه بر گردوخاک محلی، ممکن است سبب نفوذ غبار به جو استان شده و هوا را بویژه در نواحی غربی غبارآلود کند.

دولتشاهی افزود: بر اساس آخرین تحلیل از داده‌های هواشناسی، هوای استان تا روز سه شنبه، قسمتی ابری، در بعضی ساعات همراه با وزش باد و افزایش ابر پیش بینی می‌شود.

به گفته وی وزش باد که طی ساعاتی از روز سه شنبه قابل توجه خواهد بود؛ علاوه بر گردوخاک محلی، ممکن است سبب نفوذ غبار به جو استان شده هوا را بویژه در نواحی غربی غبارآلود کند.

دولتشاهی خاطرنشان کرد: به دنبال این وضعیت، سامانه‌ای ناپایدار از روز چهارشنبه تا ظهر جمعه، جو منطقه را تحت تاثیر قرار داده به تناوب سبب بارش باران همراه با وزش باد، رعدوبرق و احتمالاً رگبار پراکنده تگرگ در استان می‌شود.

بارش که در روز چهارشنبه تا ظهر پنجشنبه از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود؛ با آبگرفتگی معابر عمومی و رواناب همراه می‌گردد.

دمای هوا که طی امروز و فردا افزایش می‌یابد؛ از روز سه شنبه تا پایان هفته به تدریج کاهش خواهد یافت .

برچسب ها: محیط زیست ، هواشناسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.