حفظ کاربری اراضی کشاورزی با وضع مطلوب فاصله دارد

رئیس سازمان امور اراضی گفت: با تغییر نگاه سنتی و بکارگیری فناوری‌های روز باید به سمت پایش هوشمند و حل مشکلات در زمینه حفظ و یکپارچگی اراضی پیش رویم.

آقای رضا افلاطونی گفت: در موضوع یکپارچه سازی لازم است با معاونت آب و خاک، سازمان تعاون روستایی و معاونت برنامه ریزی وزارت جهاد، هماهنگی های لازم انجام شود.

او با اشاره به اینکه در حفظ کاربری اراضی کشاورزی با وضع مطلوب فاصله داریم، افزود:  با تغییر نگاه سنتی در این زمینه و بکارگیری فناوری های روز به سمت پایش هوشمند و دقیق و حل مشکلات می رویم.

افلاطونی ادامه داد: مسئولیت اصلی پایش هوشمند اراضی کشاورزی با یگان حفاظت است، اما لازم است دیگر دفاتر ذی ربط هم در این زمینه همکاری کنند.

این مقام مسئول گفت: در زمینه پایش هوشمند می توانیم از توانمندی های سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح، شرکت های دانش بنیان و دیگر سازمان ها و دستگاه های ذی ربط استفاده کنیم.

او با اشاره به اینکه واگذاری برخی از امور اجرایی مانند وظایف تبصره ۲ و اجرای احکام قطعی قضایی در دستور کار سازمان قرار دارد، گفت: واگذاری و برون سپاری وظایف سازمان باید با شرکت هایی باشد که آشنایی و تسلط لازم را برای ارایه خدمات با کیفیت داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار