رئیس اداره تعالی خدمات بالینی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول از راه اندازی سامانه الکترونیکی نظرسنجی پس از ترخیص بیماران در راستای ارتقای سطح کیفی ارائه خدمات درمانی به بیماران خبر داد.

سعید نظری روز رئیس اداره تعالی خدمات بالینی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: مشارکت در این سامانه نظرسنجی که در دی ماه سال گذشته با هدف ارتقای کیفی خدمات ارائه شده به بیماران، راه اندازی شده، به ما کمک می‌کند که کاستی‌ها و مشکلات طول درمان را از زمان پذیرش تا ترخیص بیمار شناسایی و رفع کنیم.

او می گوید: جهت بالابردن میزان رضایت مندی بیماران بستری در بیمارستان بزرگ دزفول پس از ترخیص آنها، پیامکی در خصوص مراجعه به سامانه نظرسنجی ارسال می‌گردد و بیماران می‌توانند با ورود به لینک پیامک شده در این نظرسنجی شرکت نمایند.

به گفته او بیمارانی که پس از ترخیص، پیامکی در این خصوص برایشان ارسال نشده و یا بیمارانی که قبل از دی ماه سال گذشته در بیمارستان بزرگ دزفول بستری بوده اند نیز می‌توانند به سامانه "نظرسنجی بیماران پس از ترخیص" به آدرس darman.dums.ac.ir مراجعه نمایند.

به گفته رئیس اداره تعالی خدمات بالینی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول سوالات موجود در سامانه نظرسنجی در محور‌های مختلفی نظیر نحوه برخورد کارکنان درمانی و پشتیبانی با بیماران، میزان رضایتمندی از خدمات رفاهی، چگونگی هزینه‌های درمانی و... طراحی شدند.

این مقام مسئول گفت: این سامانه روزانه توسط مسئولین معاونت درمان مورد پایش و ارزیابی قرار خواهد گرفت و شهروندان محترم می‌تواند با طرح مشکلات و ارائه نظرات و پیشنهاد‌های خود ما را در ارتقاء سطح خدمات درمانی یاری نمایند.

نظری گفت: تمامی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی دزفول با بهره گیری از تجربیات گذشته و تلاش‌های شبانه روزی و مستمر خود سعی بر کاهش نواقص و کاستی‌های موجود را خواهند داشت و بیماران محترمی که در این نظرسنجی شرکت نموده و عدم رضایت خود را در موضوعی اعلام نمایند، مطمئن باشند که ضمن پیگیری موضوع توسط مسئول مربوطه با آن‌ها تماس گرفته می‌شود و اقدامات لازم در خصوص جبران آن نارضایتی، انجام خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.