شاخص کل بورس آذربایجان غربی بر ریل افزایش

مدیر تالار بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی گفت: شاخص کل بازار بورس استان بیش از ۵۸ هزار واحد افزای یافت.

مدیر تالار بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران می گوید: هفته گذشته  تعداد ۲۰۰ میلیون و ۵۰ هزار و ۳۵۷ برگ از اوراق اسناد خزانه اسلامی، سهم و حق تقدم از سهام شرکت‌های بورسی و فرابورسی به ارزش افزون بر یک هزار و  ۳۳ میلیارد و ۸۲۹ میلیون ریال در تالار منطقه‌ای ارومیه مورد معامله قرار گرفت.

وحید جوادی با بیان اینکه حجم معاملات تالار استان در مقایسه با هفته قبل با رشد ۵/۲۶ درصدی و ارزش معاملات نیز با رشد ۱۷ درصدی همراه بود، گفت: ۵۲ درصد از ارزش معامالات بورس استان مربوط به خرید و بقیه آن فروش بوده است.

این مقام بورسی ادامه داد: در طول هفته در تالار استان ۱۳ کارگزار از ۱۶ ایستگاه معاملاتی، سهام و حق تقدم ۱۶۹ شرکت را معامله کردند که نمایندگی شرکت کارگزاری توانا بیشترین ارزش ریالی معاملات منطقه را با ۴۳ درصد به خود اختصاص داد.

مدیر تالار بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی از افزایش شاخص کل بازار بورس در هفته گذشت خبر داد و گفت: شاخص کل با ۵۸ هزار و ۷۵۲ واحد افزایش در مقایسه با هفته قبل به رقم ۲ میلیون و ۱۳۷ هزار و ۴۶۴ واحد و همچنین شاخص کل بازار فرابورس نیز با ۸۳۰ واحد افزایش نسبت به هفته قبل، به رقم ۲۶ هزار و ۱۹۰ واحد رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.