رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین تاکید کردند که گروه‌های مقاومت در برابر تجاوزگری‌های صهیونیست‌ها بی تفاوت نخواهند ماند.

اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس گفت: مسئولیت کامل حملات و تجاوزات وحشیانه‌ای که به مسجد الاقصی صورت می‌گیرد را متوجه رژیم اشغالگر می‌دانیم.

به گزارش الجزیره، وی افزود: در اینجا اعلام می‌کنیم ملت فلسطین و گروه‌های مقاومت در برابر این حملات وحشیانه بی تفاوت نخواهند نشست. از همه گروه‌های مقاومت فلسطینی می‌خواهیم در صفوفی واحد و یکپارچه، مقاومت خود را در رویارویی با رژیم اشغالگر تشدید کنند.

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس با هشدار به صهیونیست‌ها درباره عواقب تجاوزگری‌های خود، گفت: از جامعه جهانی، سازمان همکاری اسلامی و اتحادیه عرب می‌خواهیم به مسئولیت خود عمل کنند و اقدامی برای نجات قدس از دست اشغالگران انجام دهند.

زیاد النخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: در مقابله با تهدید‌های رژیم صهیونیستی قویتر و متحدتر می‌شویم. مقاومت باید در مقابله با هرگونه تجاوزی متحد باشد و رزمندگان ما در هر مکان و زمانی باید در اوج آمادگی برای واکنش باشند.

داوود شهاب، سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در نوار غزه نیز گفت: وقتی موضوع مربوط به مسجد الاقصی می‌شود ما دیگر هیچ محاسباتی نداریم و اظهارات مقامات رژیم صهیونیستی ما را نمی‌ترساند.

وی افزود: هر گونه تشدید تنش و اقدام خشونت آمیز اسرائیل علیه نوار غزه یا مسجد الاقصی با واکنش مواجه خواهد شد. رژیم اشغالگر حق ندارد مانع از اعتکاف در مسجد الاقصی شود و در خصوص شیوه عبادت ما تعیین تکلیف کند.

سخنگوی جهاد اسلامی همچنین تاکید کرد شلیک موشک از غزه به فلسطین اشغالی حامل پیامی برای رژیم صهیونیستی است که مسجد الاقصی خط قرمز ماست.

رژیم صهیونیستی از بامداد امروز (جمعه) در سه محور به تجاوزگری پرداخته و ضمن حمله به نمازگزاران در مسجدالاقصی و درگیری با فلسطینیان در ورودی‌های مسجد و محله‌های نزدیک آن، نوار غزه و جنوب لبنان را هدف حملات هوایی قرار داده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۵ ۱۸ فروردين ۱۴۰۲
کاری هم از دستتون بر نمیا
آخرین اخبار