شهردار تبریز از برنامه ریزی برای احداث ۲۵ بازارچه محلی در این شهر طی امسال خبر داد و گفت: بازارچه‌های محلی در ایجاد رقابت و تعادل قیمت در محصولات باغی و کشاورزی موثر است.

آقای هوشیار در بازدید از مراحل اجرایی بازارچه میوه و تره بار مرزداران با اشاره به اینکه تبریز نیازمند ۴۵ بازارچه محلی است گفت: هدف از ایجاد بازارچه‌های محلی توسط شهرداری تبریز عرضه مستقیم و دسترسی شهروندان به محصولات غذایی در شهرک‌های اقماری است.

وی اظهار کرد: احداث بازارچه‌های میوه و تره بار به ویژه در شهرک مرزداران به منظور کاستن از سفر‌های غیرضروری شهروندان به بازارچه‌های میوه و تره بار در نقاط مختلف شهر انجام می‌شود.

آقای هوشیار با اشاره به اتمام کف سازی بازارچه میوه و تره بار مرزداران و آخرین مراحل آماده سازی این پروژه ادامه داد: با افتتاح این طرح در زمینی به مساحت یک هزار مترمربع و با یک هزار و ۵۰۰ مترمربع زیربنا شهروندان از یک مرکز خرید میوه و تره بار مدرن برخوردار می‌شوند.

وی یادآور شد: بازارچه میوه و تره بار مرزداران پس از بهره برداری تحویل سازمان میادین شهرداری تبریز می‌شود و علاوه بر اهالی این شهرک به شهروندان کوی‌های نیاوران و نصر نیز خدمات‌رسانی می‌شود.

شهردار منطقه ۵ تبریز هم گفت: بازارچه محلی مرزداران با ۵۰ متر طول و ۲۷ متر دهانه به ارتفاع مفید چهار متر برای غرفه‌های ارائه مستقیم میوه و تره بار پیش بینی شده است.

آقای فتح اللهی با بیان اینکه زمان افتتاح این پروژه اردیبهشت امسال است افزود: با راه اندازی آن ضمن رفع نیاز ساکنان شهرک مرزداران از دستفروشی و ایجاد سد معبر در این شهرک جلوگیری می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.