معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: خدمت‌رسانی به مردم وظیفه اداری و تکلیف شرعی مجموعه کارکنان و مدیران این وزارتخانه است.

ضرغام صادقی معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با قدردانی از تلاش‌های کارکنان این وزارتخانه در سال ۱۴۰۱، سال گذشته را دوره‌ای بسیار سخت توصیف کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران با یاری خداوند بر هجمه‌های سنگین و تحمیل جنگ ترکیبی و شناختی دشمنان پیروز شد.

وی با بیان این‌که جمهوری اسلامی ایران دارای اقتدار چندگانه است، افزود: دولت مردمی سیزدهم با فشار‌های سنگین اقتصادی، سیاسی و امنیتی مقابله کرد و موفق شد.

صادقی اضافه کرد: مهم‌ترین عوامل اقتدار جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های انرژی، انسجام ملّی، دفاعی، نظامی و قدرت منطقه‌ای نمایان می‌شود.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت کار با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری برای انتخاب شعار‌های اقتصادی در نام‌گذاری‌های ۱۳ سال اخیر، محور‌های اقتصادی را از مؤلفه‌های مهم اقتدار ملّی دانست.

صادقی یادآور شد: مجموعه کارکنان و مدیران وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی وظایف مهمی در تحقق شعار سال نو (مهارتورّم و رشد تولید) دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار