سخنگوی جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: از آغاز طرح نوروزی تاکنون بیش ۸ هزار و ۱۴۰ کودک با حضور در فضا‌های دوستدار کودک از خدمات این جمعیت بهره‌مند شده اند.

محمد بزاز زاده گفت: در پایگاه‌های امدادی، خدمات بشردوستانه مسافران نوروزی و درمانگاه‌های موقت این جمعیت خدمات مختلفی از قبیل درمان سرپایی، انتقال به مراکز درمانی، اسکان اضطراری، اسکان راهیان نور، و همچنین خدمات فرهنگی و اجتماع محور نظیر فرهنگ سازی رفتار‌های ترافیکی با ایجاد پویش بهرفت (بهبود رفتار‌های ترافیکی)، فعالیت‌های فرهنگی، مذهبی و اقامه نماز جماعت در خیمه‌های نماز، پیشگیری از مخاطرات زیست محیطی و ... به مسافرین عزیز ارائه شده است.

او می‌گوید: در این مدت ۷۷۷ مسافر نوروزی با توجه به شرایط جوی حاکم بر منطقه اسکان اضطراری داده شده و از خدمات امدادی جمعیت بهره‌مند شده اند.

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر خوزستان ادامه داد: اعضای جوان این جمعیت با خوش رویی به ۲۱ هزار و ۵۱۴ میهمان ارایه خدمت کرده. ۸ هزار و ۱۴۰ کودک نیز باحضور در فضا‌های دوستدار کودک، آموزه‌های امدادی متناسب با شرایط سنی خویش را فرا گرفته اند.

به گفته او بیش از ۱۹ هزار و ۷۳۴ نفر در این ایام در حوادث مختلف آسیب دیده که از این تعداد ۴۹ نفر نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.

بزاز زاده گفت:۶ هزار و ۹۶ نفر با مراجعه به این مراکز از خدمات درمانی هلال‌احمر در بهره‌مند شده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.