سازمان جهاد کشاورزی کردستان قیمت سیب و پرتقال تنظیم بازار در نوروز ۱۴۰۲ را اعلام کرد.

پیمان اسکندری با بیان اینکه ۱۰غرفه برای عرضه میوه در مرکز استان دایر است، اظهار داشت: در سایر شهرستان‌ها ۲۰ غرفه برای توزیع سیب و پرتقال دایر می‌شود.

سازمان جهاد کشاورزی کردستان افزود: هر کیلو پرتقال در غرفه‌ها ۱۶ هزار و ۵۰۰ تومان، سیب زرد ۲۸ هزار و سیب قرمز ۲۶ هزار تومان عرضه می‌شود.

او خاطرنشان کرد: امسال تهیه و توزیع سیب و پرتقال به بخش خصوصی واگذار شده است.

اسکندری افزود: سال گذشته یک هزار و ۵۰ تن سیب و پرتقال در استان توزیع شد و امسال ۳۵۰ تن تا آغاز ماه مبارک رمضان در مراکز مشخص شده توزیع می‌شود.

او ضمن اشاره به ذخایر مناسب کالا‌های اساسی به ویژه گوشت و مرغ، افزود: توزیع اقلام اساسی تنظیم بازار بدون وقفه و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد یافت.

 اسکندری اظهار کرد:روزانه ۳۰ تن مرغ منجمد و ۵ تا ۱۰ تن گوشت قرمز در سطح بازار توزیع می‌شود.

سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: از ۱۰ اسفندماه جاری تاکنون بالغ بر ۴۶۰ تن مرغ منجمد و ۱۱۰ تن گوشت قرمز منجمد در سطح بازار استان توزیع شده است.

او به ذخایر مناسب کالا‌های اساسی به ویژه گوشت و مرغ، اذعان کرد: توزیع اقلام اساسی تنظیم بازار بدون وقفه و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد یافت.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان اظهار کرد: میزان مصرف روزانه گوشت مرغ در استان نزدیک به ۱۲۰ تن است که با توجه به افزایش تقاضا در روز‌های آغازین سال میزان کشتار روزانه به ۲۰۰ تا ۲۲۰ تن افزایش یافته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.