رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: مرکز تاکتیکی درمانی نقطه صفر مرزی خسروی، در زمینی به مساحت ۲۰۰۰ متر مربع و در دو طبقه راه اندازی می‌شود.

جعفر میعادفر، رئیس سازمان اورژانس کشور، گفت: در روز‌های پایانی سال ۱۴۰۱ به همراه مدیر کل امور خیرین و موسسات خیریه سلامت وزارت بهداشت، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، مسئولین شهرستان قصرشیرین، کلنگ مرکز تاکتیکی درمانی نقطه صفر مرزی خسروی به زمین زده شد.

وی با بیان این که طبق برنامه این مرکز پیش از اربعین به بهره برداری خواهد رسید، افزود: مرکز تاکتیکی درمانی نقطه صفر مرزی خسروی، در زمینی به مساحت ۲۰۰۰ متر مربع و در دو طبقه راه اندازی می‌شود. این مرکز با توجه به این که اربعین در سال‌های آینده نیز در فصل گرم سال خواهد بود، جهت ارائه خدمات درمانی لازم به زائران عتبات عالیات، راه اندازی خواهد شد.

 حیدری، نماینده مردم شهرستان‌های سرپل ذهاب، قصرشیرین و گیلان‌غرب در مجلس شورای اسلامی نیز،گفت: راه اندازی این مرکز درمانی برای مرز خسروی در ایام اربعین یک ضرورت بود. خوشبختانه با کمک خیرین و حمایت‌های دولت و وزارت بهداشت این پروژه تامین اعتبار شده و جهت بهره برداری و ارائه خدمات درمانی به زائران در اربعین راه اندازی خواهد شد.

 محمدی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، گفت: با عنایت خداوند مراسم کلنگ زنی درمانگاه و قرارگاه تاکتیکی بهداشتی، درمانی نقطه صفر مرزی خسروی با حضور خیرین حوزه سلامت در وزارت بهداشت برگزار شد و برای راه اندازی این پروژه مهم، بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: امیدوارم با راه اندازی این قرارگاه جهت درمان زائران و عاشقان ابا عبدالله الحسین (ع) بتوانیم خدمات شایسته‌ای به این عزیزان ارائه کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار