۶۰۰ میلیارد ریال تجهیزات پزشکی برای بیمارستان‌های نیشابور تامین شد.

دکتر محمد توحیدی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: امسال تجهیزات و ملزومات پزشکی موردنیاز به ارزش حدود ۶۰۰ میلیارد ریال، تأمین و در بیمارستان‌های تحت پوشش به کارگیری شده است.
او افزود: با استقرار این دستگاه‌ها و افزایش ظرفیت تجهیزات تخصصی پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی نیشابور خدمات گسترده تری را در بخش‌های تصویربرداری، قلب و عروق، مغز و اعصاب، زنان و نوزادان و گوارش به شهروندان ارائه خواهد کرد.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی نیشابور ادامه داد: تجهیزات جذب شده دارای جدیدترین تکنولوژی‌های روز پزشکی بوده که با مساعدت‌های معاونت درمان وزارت بهداشت، از محل هیات امنای صرفه جویی ارزی، تأمین و حدود چهار میلیارد ریال آن هم توسط خیرین سلامت فراهم شده است.
دکتر توحیدی این اقلام و تجهیزات پزشکی را "دستگاه‌های رادیولوژی دیجیتال، ماموگرافی دیجیتال، دستگاه‌های سونوگرافی و اکوکاردیوگرافی، دستگاه‌های ویدئوآندوسکوپ و تست ورزش، تجهیزات تخصصی بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان (NICU) و وسایل اتاق‌های عمل جدیدالاحداث بیمارستان ۲۲ بهمن"، برشمرد.
به گفته وی، "وسایل اتاق عمل تخصصی جراحی مغز و اعصاب بیمارستان حکیم مانند میکروسکوپ پیشرفته جراحی مغز و اعصاب، C-arm و سیستم کرانیوتومی، تجهیزات بخش اطفال مرکز درمانی حکیم، تجهیزات عمومی و مراقبت‌های ویژه بیمارستانی، تجهیزات سونوگرافی و اکوکاردیوگرافی کلینیک ویژه زبرخان و سونوگرافی کلینیک ویژه فیروزه و تجهیزات آزمایشگاهی بیمارستان‌های تحت پوشش"، بخشی دیگر از این تجهیزات است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.