مدیرکل راه‌آهن قم استان قم از تشکیل ستاد نوروزی به صورت شبانه روزی از ۲۳ اسفندماه تا ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۲ خبر داد.

غلامحسین دباغ پیش از ظهر امروز ضمن تبریک فرارسیدن عید نوروز و نیز ماه مبارک رمضان، گفت: ستاد نوروزی اداره کل راه‌آهن قم به منظور ارائه خدمات بهتر به مسافرین در ایام نوروز و ایام ماه مبارک رمضان و همچنین رصد روزانه فعالیت‌ها و خدمات از تاریخ ۲۳ اسفندماه شروع به‌کار کرد.

مدیرکل راه‌آهن قم استان قم ضمن ابراز خرسندی از آمادگی کامل نیرو‌های علملیاتی راه‌آهن قم در این ایام گفت: امیدواریم امسال هم همانند سال‌های قبل با تمام توان خادم خوبی برای مسافرین و زائران حضرت معصومه (س) و علی بن موسی الرضا (ع) باشیم.

دباغ تصریح کرد: ستاد نوروزی به صورت برخط فعالیت تمامی قطار‌ها و نیرو‌ها را با دقت بالا رصد خواهد کرد و در صورت بروز هر گونه مشکلات به صورت لحظه‌ای تصمیم مربوطه اتخاذ خواهد کرد.

مدیرکل راه‌آهن قم استان قم  عنوان کرد: ستاد نوروزی اداره کل راه‌آهن قم همزمان با سراسر کشور کار عملیاتی و خدمات‌رسانی خود را از تاریخ ۲۳ اسفندماه شروع و تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ به صورت شبانه روزی در سالن مسافری راه آهن قم ادامه خواهد داد.

به گفته مدیرکل راه‌آهن استان قم رصد حرکت به موقع قطارها، پردازش اطلاعات، پیگیری و کم کردن زمان تاخیر و ارتقای سطح خدمات‌رسانی از جمله اقدامات ستاد به شمار می‌رود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار