رئیس کمیته بهداشت و سلامت خدمات سفر مشهد گفت: ۴۵ مرکز متخلف توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد از ابتدای طرح تشدید سلامت نوروزی تا کنون مهر و موم شده اند.

علی غلام‌پور رئیس کمیته بهداشت و سلامت خدمات سفر مشهد با بیان این که طرح تشدید سلامت نوروزی از ۱۵ اسفندماه امسال در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد آغاز شده است گفت: در این راستا از ابتدای طرح سلامت نوروزی تا کنون بیش از چهار هزار بازدید بهداشتی صورت گرفته است.

او افزود: در قالب این بازدیدها، تعداد ۳۰۲ اخطاریه بهداشتی به متصدیان برای رفع نواقص، ۷۰ مورد معرفی به مراجع قضایی و ۴۵ مهر و موم اماکن متخلف انجام شده است.

رئیس کمیته بهداشت و سلامت خدمات سفر مشهد ادامه داد: همچنین در این بازه زمانی طی بازدید‌های به عمل آمده، بیش از ۲ تن مواد غذایی غیر قابل مصرف در مناطق زیر پوشش این مرکز کشف و معدوم شده است.

غلام‌پور با اشاره به اینکه نظارت بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی نقش بسزایی در افزایش شاخص‌های بهداشتی و حفظ سلامت غذایی زائران و مجاوران دارد بیان کرد: بازرسان بهداشت محیط و کار این مرکز به طور مستمر از اماکن عمومی و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی بازدید می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.