سخنگوی شورای شهر تهران گفت:باید به سمتی برویم تا تمام خانواده‌ها بتوانند از فضای بوستان استفاده کنند.

نادعلی سخنگوی شورای شهر تهران درباره قرارگاه اجتماعی اظهار کرد: در این قرارگاه دستگاه‌های مختلف پای کار آمدند و این قرارگاه گرچه فراز و فرود‌هایی داشت، اما اتفاقات خوبی در آن رخ داد و شهرداری تهران به عنوان میاندار در این قرارگاه بود.

وی ادامه داد:، اما گاهی اوقات نیاز به همکاری بیشتر است و بودجه باید یکدست در اختیار باشد و شهردار تهران با رئیس جمهور نامه نگاری‌هایی کرده است تا مباحث تهران به صورت یک تکه در اختیار شهرداری تهران قرار گیرد و بودجه این اختیارات هم از دستگاه‌ها دریافت شود.

سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به ساماندهی پارک دانشجو گفت: در بحث جمع‌آوری دست فروشان تعارض وجود دارد این دسته از افراد در حال فعالیت هستند، اما فضای اطراف پارک دانشجو ساماندهی خواهد شد.

نادعلی ادامه داد: به دلیل اغتشاشات و جلوگیری از التهاب بیشتر و همچنین به دلیل نوروز قرار بر این شد تا ساماندهی دست فروشان تئاتر شهر پس از عید انجام شود.

وی گفت: بوستان‌های تهران قابل دفاع نیست و باید به سمتی برویم تا تمام خانواده‌ها بتوانند از فضای بوستان استفاده کنند ورودی آسیب‌های اجتماعی باز است و باید برای این ورودی‌ها فکر کرد، زیرا وظیفه ما نباید تنها جمع کردن آسیب‌ها باشد.

سخنگوی شورای شهر تهران درباره بودجه فرهنگی گفت: بودجه فرهنگی سال ۱۴۰۲ نسبت به امسال با افزایش ۷۶ درصدی مواجه بوده است، اما همگی می‌دانیم که حمل و نقل عمومی اولویت اصلی است.

وی با اشاره به انتشار یک فیش حقوقی نجومی دیگر در شورای شهر تهران گفت: کمیسیون مربوطه درحال بررسی این موضوع است و توضیحات قابل شنیدنی وجود دارد که این کمیسیون خود توضیحات را ارائه خواهد داد.

نادعلی با اشاره به زیست شبانه گفت: هیچ موانعی برای زیست شبانه وجود ندارد و در مبادی اسلام هم این زیست شبانه قابل قبول است و تجربیاتی در کشور‌های عربی وجود دارد و زیست شبانه در ماه رمضان منجر به تحرک می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار