فصلنامه تحقیقات اطلاع‌رسانی و کتابخانه‌های عمومی پژوهشگران حوزه کتابداری را دعوت به ارسال تحقیقات خود در خصوص همه گیری کرونا کرد.

فصلنامه علمی-پژوهشی «تحقیقات اطلاع‌رسانی و کتابخانه‌های عمومی» قصد دارد در ویژه‌نامه تابستان ۱۴۰۲، دستاورد‌های پژوهشی در حوزه اطلاع‌رسانی و کتابخانه‌های عمومی را با تأکید بر موضوع همه‌گیری کووید-۱۹ منتشر کند.

اندیشمندان، پژوهشگران و صاحب‌نظران علاقه‌مند به مشارکت در این ویژه‌نامه می‌توانند مقاله‌های خود در موضوع «اثرات همه‌گیری کووید-۱۹ در حوزه کتابخانه‌های عمومی» را تا آخر اردیبهشت ۱۴۰۲ برای این فصلنامه ارسال کنند.

پژوهشگران می‌توانند مقاله‌های خود را از طریق وب‌سایت نشریه به نشانی https://publij.ir ارسال کنند. مقالات ارسالی طبق ضوابط نشریه در کوتاه‌ترین زمان ممکن فرایند داوری را طی خواهند کرد.

گفتنی است فصلنامه علمی پژوهشی تحقیقات اطلاع‌رسانی و کتابخانه‌های عمومی وابسته به نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور جزء نشریات Q۱ در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) است و در نتایج رتبه‌بندی کمیسیون نشریات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سال ۱۴۰۰ رتبه (الف) را کسب کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.