رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیرجند از آماده باش ۱۹ تیم عملیاتی آتش نشانی در شب چهارشنبه سوری خبر داد.

حیاتی رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیرجند گفت : هم زمان با شب چهارشنبه سوری برای پیشگیری از حوادث ۱۹ تیم در قالب ۱۲۰ نیروی عملیاتی آتش نشانی در سطح شهر بیرجند و نقاط پرتردد مستقر میشوند.

او با اشاره به اینکه برای پاسخگویی به نیاز ایمنی شهروندان و همیاری با آنان در عصر و شب سه شنبه آخر سال، ناوگان خودرویی و آتش نشانان با استقرار ۱۲ خودرو سبک و ۶ خودرو سنگین آتش نشانی آماده باش هستند افزود: ۱ دستگاه موتورسیکلت عملیاتی همراه با تیم ها امدادی در ۱۷ نقطه از سطح شهر بیرجند، از ساعت ۱۸ روز سه شنبه ۲۳ اسفندماه تا پایان این مراسم آماده خدمت رسانی هستند.

حیاتی ادامه داد: دراین روز، مدیران عملیاتی آتش نشانی با خودروهای سازمانی به طور مستمر در خیابان ها به گشت زنی پرداخته و وضعیت ایمنی نقاط مختلف شهررا تحت کنترل قرار می دهند.

او اظهار کرد: همچنین نیروهای غیر شیفت این سازمان در ایستگاه های آتش نشانی حضور خواهند یافت و در صورت لزوم برای ارائه خدمات ایمنی به شهروندان، با آتش نشانان همکاری می کنند.

رئیس سازمان آتش نشانی از عموم شهروندان خواست ضمن پرهیز از آتش و ترقه بازی، در صورت بروز هرگونه حادثه ای، سریعاً مراتب را با سامانه ۱۲۵ و یا نیروهای آتش نشانی مستقر در سطح شهر اطلاع دهند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.