رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت مردمی شهرداری همدان گفت: شهرداری همدان توانست معادنی که ۱۸ سال بلاتکلیف مانده بود را مورد بهره‌برداری قرار دهد.

حسین مردانی با اشاره به اینکه شرکت سیمان شهرداری همدان دارای هفت معدن و مقدار زیادی اراضی است که توانسته برای استخراج سیمان مجوز بگیرد، افزود: در این ۱۸ سال اقدامات زیادی انجام شده است تا شرکت سیمان دایر شود که بنا به دلایل مختلف بلاتکلیف مانده بود.

او تأکید کرد: در چند ماه گذشته پیگیری‌های لازم را انجام داده و در نهایت به این نتیجه رساندیم که آغاز کار در اراضی و معادن شهرداری واقع در روستای داق‌داق آباد صورت بگیرد و کارخانه تولید کاغذ از سنگ دایر شود.

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت مردمی شهرداری همدان افزود: با چند شرکت دانش‌بنیان و شرکت‌هایی که قبلاً در حوزه تولید کاغذ از سنگ کار کرده بودند، رایزنی و تبادل اطلاعات شده است و با چند شرکت به جمع‌بندی رسیده‌ایم.

مرادی گفت: از هفت معدن موجود یک معدن را با شرکت‌های دانش‌بنیان توافق کردیم با یک هکتار زمین تولید کاغذ از سنگ را اجرایی کنیم.

او درباره بقیه معادن شرکت سیمان، تأکید کرد: برای مابقی معادن و اراضی با چند شرکت معتبر دبه منظور تولید سیمان سفید و آهک هیدارته وارد مذاکره شده ایم و در حال پیگیری هستیم.

برچسب ها: شهرداری ، معدن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.