رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری از اختصاص سه هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار به استان در سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: تخصیص اعتباری برای استان تاکنون بی سابقه و کم نظیر است.

علی شهریارپور در نشست شورای توسعه و برنامه ریزی استان اظهار داشت: کل اعتبارات مصوب استان برای سال ۱۴۰۱ را ۶ هزار و ۲۵۹ میلیارد تومان است که از این میزان تاکنون ۶ هزار و ۱۴۸ میلیارد تومان ابلاغ و سه هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان تخصیص یافته است.

وی ادامه داد: تاکنون بیش از ۲ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان اعتبار به پروژه‌های دستگاه‌های اجرایی استان تخصیص یافته که از این میزان تاکنون یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان جذب نشده است.


بیشتر بخوانید


شهریارپور به جزییات اعتبارات سال ۱۴۰۱ استان در بخش‌های مختلف اشاره کرد و گفت: در بخش اعتبارات هزینه ای، کل اعتبارات مصوب استان ۶۲۱ میلیارد تومان بوده که از این میزان ۶۰۵ میلیارد تومان ابلاغ شده و حدود ۹۰ درصد این اعتبار معادل ۵۳۹ میلیارد تومان تخصیص یافته است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان در بخش استانی، تصریح کرد: در این بخش یک هزار و ۱۳۸ میلیارد تومان مصوب شده که یک هزار و ۱۳۱ میلیارد تومان آن ابلاغ و تاکنون ۵۸ درصد آن معادل ۶۵۴ میلیارد تومان تخصیص یافته است.

شهریارپور همچنین از اختصاص ۱۰۰ درصدی اعتبارات توازن ملی استان خبر داد و گفت: در بخش اعتبارات سفر رییس جمهور و اعضای هیأت دولت به استان نیز ۱۳ هزار میلیارد تومان برای پرداخت از سوی سازمان برنامه و بودجه مصوب شد که قرار است طی سه سال تخصیص یابد. سهم امسال استان چهار هزار و ۲۷۹ میلیارد تومان است که با پیگیری‌های انجام شده تا پایان سال ۷۰ درصد آن تخصیص می‌یابد.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع در بخش اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای، پنج هزار و ۶۳۸ میلیارد تومان مصوب، پنج هزار و ۵۴۳ میلیارد تومان ابلاغ و تاکنون ۵۳ درصد معادل ۲ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان تخصیص یافته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار