در حال حاضر ۶۹۰ طرح نیمه‌تمام در چهارمحال و بختیاری وجود دارد که برای تکمیل آن به ۲۰ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

علی شهریارپور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری گفت: از مجموع اعتبارات ابلاغی سال ۱۴۰۱، چهار هزار و ۶۴۴ میلیارد تومان معادل ۷۷.۵ درصد اعتبارات تخصیص یافت.

وی افزود: سال گذشته در مجموع اعتبارات هزینه‌ای، دارایی سرمایه‌ای و اعتبارات سفر رییس جمهور، شش هزار و ۱۸۹ میلیارد تومان برای استان مصوب که از این میزان پنج هزار و ۹۹۵ میلیارد تومان ابلاغ و چهار هزار و ۶۴۴ میلیارد تومان تخصیص یافت.

شهریارپور، اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان را نقطه عطفی در جهش اعتباری استان دانست و گفت: تاکنون در هیچ مقطع زمانی چنین اعتباری برای استان مصوب و تخصیص نیافته بود به‌طوری‌که از این محل ۱۳ هزار و ۳۷۶ میلیارد تومان اعتبار برای استان مصوب شد که قرار است طی سه سال استان تخصیص و در استان جذب شود.


بیشتر بخوانید


وی ادامه داد: تعهد اعتبارات سفر رئیس‌جمهور برای سال ۱۴۰۱ به مبلغ چهار هزار و ۲۷۰ میلیارد تومان بود که سه هزار و ۱۶۳ میلیارد تومان معادل ۷۴ درصد آن تخصیص یافت و اکنون این اعتبار در حساب دستگاه‌های اجرایی استان برای اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی قابل برداشت است.

شهریارپور با اشاره به انعقاد ۲۹۴ توافق‌نامه برای جذب اعتبارات سفر در استان، اظهار داشت: ارزش این تعداد توافق‌نامه به میزان ۱۳ هزار و ۳۴۲ میلیارد تومان است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: در حال حاضر ۶۹۰ طرح نیمه‌تمام در استان وجود دارد که برای تکمیل آن به ۲۰ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی افزود: پارسال یک هزار و ۳۵۰ میلیارد تومان از محل ماده ۵۶ و یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان از محل تهاتر نفت به استان اختصاص یافت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار