استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: موانع جذب اعتبارات این استان تا یک هفته آینده شناسایی و راهکار‌های رفع آن ارائه شود.

غلامعلی حیدری در نشست با ذی‌حسابان دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: با شناسایی و رفع موانع جذب اعتبارات این استان، جذب اعتبارات سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳  مطابق برنامه زمان‌بندی انجام داده خواهد شد.

وی با اشاره به جذب کامل و به‌موقع اعتبارات چهارمحال و بختیاری در سال گذشته افزود: امسال هم با پیگیری‌های جدی مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان به‌خوبی محقق خواهد شد.

حیدری تصریح کرد: ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال از اعتبارات نقدی نفت به چهارمحال و بختیاری اختصاص پیدا کرده است که باید تا قبل از فرارسیدن فصل سرما جذب شود.

وی ثبت اطلاعات طرح‌های عمرانی چهارمحال و بختیاری در سامانه منتاک را ضروری دانست و یادآور شد: این سامانه پیشرفت اجرایی طرح‌های عمرانی را مشخص می‌کند که به‌طور مستقیم از سوی رییس‌جمهور و هیات‌وزیران مشاهده می‌شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در همین راستا بروزرسانی اطلاعات ثبت شده استان در سامانه منتاک به‌صورت هفتگی مورد توجه مسوولان دستگاه‌های اجرایی مرتبط قرار گیرد.

حیدری با اشاره به ظرفیت طرح مولدسازی در کشور گفت: در این طرح اموال مازاد دستگاه‌های اجرایی دولتی فروخته و درآمد آن به استان بازگشت داده می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار