معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان گفت: ۳۵ نقطه حادثه‌خیز در سطح استان کرمان از سوی راهداری شناسایی و اعلام شده است.

سیدمصطفی آیت‌اللهی موسوی در جلسه ۱۸ اسفند ماه ستاد راهبری ایمنی حمل و نقل و ترافیک استان کرمان با اشاره به ایام پایانی سال و افزایش ترددها در محورهای مواصلاتی گفت: نصب علائم راهنمایی و رانندگی و آشکارسازی مسیرها باید در دستور کار قرار گیرد. 

او همچنین با اشاره به شناسایی و اعلام ۳۵ نقطه حادثه‌خیز در سطح استان کرمان از سوی راهداری بر نظارت و رفع مشکل این نقاط در آستانه سفرهای نوروزی تاکید کرد. 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان بیان داشت: با توجه به در پیش بودن نوروز، محورهایی که بیشترین تصادف و تلفات را داشته اند، مدنظر باشند و آشکارسازی محورها و علائم الزامی است. 

سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی استان کرمان نیز در این جلسه با بیان اینکه پلیس تمام تلاش خود را برای اجرای کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای گذاشته است، گفت: کاهش ۶۰ درصدی تلفات رانندگی در دستور کار جدی پلیس است. 

او افزود: برخورد با خودروهای متخلف تحت هر عنوانی با قاطعیت انجام می‌شود؛ زیرا مردم باید سفری ایمن داشته باشند و پلیس با متخلفان برخورد جدی خواهد داشت. 

 احسان عراقی زاده، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شمال استان کرمان نیز از رشد ۳۳ درصدی تردد در محورهای استان نام برد و گفت: راه‌های استان کرمان طی ۱۱ ماهه گذشته شاهد ۲۵ میلیون تردد بوده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار