فرماندار البرز گفت: طرح روستای پاک در حوزه مبارزه با مواد مخدر باید به صورت تخصصی و با بررسی شواهد عینی مورد ارزیابی قرار گیرد تا بتوانیم از آن به عنوان الگو استفاده کنیم.

مصطفی غفوری فرماندار شهرستان البرز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان که در روستای باورس بخش محمدیه به عنوان محل اجرای طرح روستای پاک گفت: طرح روستای پاک در حوزه مبارزه با مواد مخدر باید به صورت تخصصی و با بررسی شواهد عینی مورد ارزیابی قرار گیرد تا بتوانیم از آن به عنوان الگو استفاده کنیم.

غفوری افزود: طرح روستای پاک، طرحی ابتکاری در جهت هماهنگی و هم افزایی دستگاه‌ها در مبارزه با مواد مخدر در مقیاس کوچکتر، با هدف سنجش ظرفیت مجموعه شهرستان بود که در راستای شناسایی نقاط ضعف و قوت و ارتقاء توان اجرایی مورد برنامه ریزی قرار گرفت.

وی در خصوص اقدامات فرهنگی مرتبط با حوزه اعتیاد گفت: یکی از راه‌ها و شیوه‌های مهم مبارزه با اعتیاد اقدامات فرهنگی است و این اقدامات زمانی اثربخش خواهد بود که محتوای آن نیز با مضمون اعتیاد، مطالعه و برنامه ریزی شده باشد.

غفوری گفت: باید از دستگاه‌ها و اداراتی که هم در انجام وظایف ذاتی خود و هم در موضوعات ابتکاری در زمینه مبارزه با مواد مخدر تلاش می‌کنند و این دغدغه را در فعالیت آن‌ها می‌توان دید تقدیر و تشکر کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار