دبیر هفتمین جشنواره تئاتر کوتاه جوان خراسان شمالی گفت: ۱۴ اثر نمایشی به مرحله نهایی هفتمین جشنواره تئاتر کوتاه این استان در شهرستان جاجرم راه یافت.

 «انسیه حاجی زاده» با اشاره به اینکه آثار در دو بخش صحنه‌ای و خیابانی انتخاب شده اند گفت : در بخش صحنه‌ای نمایش‌های «خواب سبک بوسه داغ» به کارگردانی مریم شاهرودی، «نفس آخر» به کارگردانی رضا رضایی، «دریده» به کارگردانی محمد علی ادهمی از جاجرم و «جیغ» به کارگردانی زهرا سجادی و آرین حقانی از اسفراین از جمله نمایش‌های بخش صحنه‌ای می‌باشد.

به گفته او  «زمان مجهول» به کارگردانی علی زاهدی نیا، «۴:۲۰» به کارگردانی مهدی میراخورلو، «تخت پادشاهی» به کارگردانی کیانا صباغی، «نبض بی دلیل» به کارگردانی عسل خاکی، «من بگم من بگم» به کارگردانی توحید سجادی و «میز» به کارگردانی علی سعادتی از شهرستان بجنورد از دیگر نمایش‌های بخش صحنه‌ای می‌باشند.

حاجی زاده، همچنین نمایش‌های «جهنم سفید» به کارگردانی محمدعلی ادهمی، «کار برای بچه‌ها ممنوع» به کارگردانی امیرحسین اسدزاده و «قرار» به کارگردانی احسان یحیی آبادی، «نبرد» به کارگردانی فاطمه حصاری را از نمایش‌های بخش خیابانی برای رقابت در بخش نهایی جشنواره نام برد.

او گفت : هفتمین جشنواره تئاتر کوتاه خراسان شمالی ۲۴ تا ۲۶ اسفندماه جاری به میزبانی شهرستان جاجرم برگزار می‌شود و نفرات برتر هر بخش معرفی و در آیین اختتامیه تجلیل خواهند شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.