مسابقه استعدادیابی پدیده شو که با هدف کشف استعداد‌های جوانان و نوجوانان در راور آغاز شده بود، سرانجام با معرفی برترین ها پایان یافت.

محمد تویسرکانی دبیر برگزاری مسابقه پدیده شو، هدف از برگزاری این ویژه برنامه را کشف استعداد‌های جوانان و نوجوانان عنوان کرد و گفت: اواخر دی ماه امسال با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی راور، ویژه برنامه پدیده شو را به مناسبت هفته‌ جوان برنامه ریزی کردیم.

او افزود: بعد از برنامه ریزی‌های متعدد، سرانجام به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان راور، بسیج هنرمندان و موسسه جلوه هنر کویر، فراخوانی برای شناسایی کسانی که استعداد خاصی در هر زمینه‌ای دارند منتشر شد، تا در زمان مشخص برای انجام راستی آزمایی مراجعه کنند.

تویسرکانی تصریح کرد: در نهایت، تعداد ۲۰ شرکت کننده در رای مردمی از طریق کانال‌های اطلاع رسانی شهرستان مورد سنجش قرار گرفتند.

او بیان داشت: در مرحله‌ پایانی، تعداد ۱۱ شرکت کننده از طریق رای مردمی و ۴ شرکت کننده از طریق داوران طی دو شب متوالی به رقابت پرداختند.

پایان مسابقه استعدادیابی پدیده شو در راور

دبیر برگزاری مسابقه پدیده شو افزود: در پایان، بر اساس رای داوران، اجرای نوازندگی ضرب و تمپو، مقام اول را به خود اختصاص داد، شاهنامه خوانی دوم شد و گروه نینجا و گروه تک ستاره به صورت مشترک سوم شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار