پرویز سلیمانی مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان کرمان شد

در مراسمی با حضور جمعی از مدیران قضایی استان از خدمات مدیر انجمن حمایت زندانیان کرمان قدردانی و مدیرعامل جدید معرفی شد.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی رییس کل دادگستری استان کرمان از خدمات ۲۳ ساله اکبر افضلی، مدیرعامل سابق انجمن حمایت زندانیان کرمان قدردانی کرد و گفت: خدمات چشمگیر و موفق آمیزی در حوزه‌های آموزشی، معیشتی، درمانی، تامین مسکن  از سوی انجمن حمایت زندانیان انجام شده است.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی در آیین تکریم و معارفه مدیران عامل سابق و جدید انجمن حمایت زندانیان کرمان افزود: فلسفه انجمن حمایت زندانیان در این است که با کسب درآمد بتواند در راستای حل مشکلات خانواده زندانیان که سرپرست آن‌ها در زندان به سر می‌برد، گام بردارد و بخشی از مشکلات این خانواده‌ها را برطرف کند.

او بر ارتقای کمی و کیفی خدمات انجام حمایت در دوره مدیریت جدید آن تاکید کرد و گفت: شرایط موجود جامعه می‌طلبد که تلاش‌های بیشتری در انجمن حمایت زندانیان برای کمک به خانواده زندانیان انجام شود تا اصل شخصی بودن مجازات محقق شود.

حمیدی تصریح کرد: در شرایط کنونی وقتی فردی وارد زندان می‌شود، خانواده وی نیز مجازات می‌شوند و شاید در معرض آسیب‌های بیشتری باشند و برای رفع این موضوع باید کمک‌های بیشتری از سوی انجمن حمایت زندانیان به خانواده زندانیان ارائه شود.

او تاکید کرد: با ارائه حمایت‌های آموزشی، فرهنگی، معیشتی از خانواده زندانیان، تلاش می‌شود که بخشی از مشکلات این خانواده‌ها برطرف شود.

درپایان از تلاش های اکبر افضلی قدردانی و پرویز سلیمانی به عنوان مدیرعامل جدید انجمن حمایت از زندانیان استان معرفی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.