مدیر عامل ستاد دیه استان کرمان گفت: ستاد دیه در سال آینده، حدودا ۶۰ جشن گلریزان برگزار خواهد کرد.

سید حجت الله موسوی قوام گفت: ستاد دیه در سال ۱۴۰۲  تصمیم دارد در ۲۳ شهرستان استان و بخش های تابعه، حدودا ۶۰ جشن گلریزان برگزار کند که این جشن ها از ۱۱ ماه رمضان تا ۲۷ماه رمضان برگزار می شود.

 او افزود: از ابتدای امسال ۲۵ جشن گلریزان در سراسر استان برگزار شده است که ۱۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان تعهد خیران بوده که تاکنون۸۰ درصد این مبلغ وصول شده است.

مدیر عامل ستاد دیه استان کرمان با اشاره به اینکه ۲۲۰  زندانی با مبلغ حدود ۱۵ میلیارد و۲۰۰ میلیون تومان از زندان‌های استان کرمان، آزاد شده اند، افزود: از این مبلغ، ۷۰ درصد از کمک های مردمی و خیران بوده است و بقیه آن نیز از محل کمک‌های مردمی، ستاد دیه کشور، بانک ها، صندوق تامین خسارت و ستاد دیه استان کرمان و اخذ رضایت شاکی آزاد شده اند.

او با اشاره به اینکه هم اکنون ۲۴۷ زندانی جرایم غیرعمد در زندان‌های استان کرمان به سر می‌برند، بیان داشت: از این تعداد ۱۲۲ نفر محکومین مالی، ۱۱۱نفرمهریه، ۹ نفر نفقه و بقیه آن ها بدهکار دیه هستند.

موسوی قوام با بیان اینکه بالاترین آمار موجودی زندانیان جرایم غیرعمد مربوط به زندان کرمان و کم ترین مربوط به زندان منوجان است،  تصریح کرد: زندان کرمان با ۱۱۵ مددجو و منوجان با ۲ نفر کم ترین آمار موجودی زندانیان جرایم غیر عمد است.

 او با بیان اینکه  هم اکنون ۲۴۷ زندانی جرایم غیرعمد در زندان‌های استان کرمان به سر می‌برند، گفت: برای آزادی این تعداد زندانی،  ۱۵ میلیارد تومان نیاز است.

مدیر عامل ستاد دیه استان کرمان بیان داشت: خوشبختانه ۱۲ نفر ورودی سال۱۴۰۰ و  مابقی ورودی سال ۱۴۰۱ است که تلاش ستاد دیه استان برای آزادی مددجویان سال های قبل است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار