مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی گفت: از امروز طرح نظارتی نوروز و از ابتدای فروردین طرح نظارتی ماه مبارک رمضان در استان اجرا می‌شود.

حسن پور مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی گفت: تعزیرات حکومتی با سایر دستگاه‌ها و نهاد‌های ناظر طرح ویژه نظارت بر بازار عید نوروز و ماه مبارک رمضان ۱۴۰۲ را همزمان با سراسر کشور در استان برگزار می‌کند.

او افزود: هدف از این طرح همکاری در اجرای سیاست‌های دولت در امر تنظیم بازار، حمایت از فضای کسب و کار در برابر التهابات کاذب در بازار، ایجاد امنیت اقتصادی در جامعه، نظارت بر تأمین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی، حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه با توجه به افزایش تقاضا و ضرورت برخورد با تخلفات است.

حسن پور با بیان اینکه طرح با محوریت اقدامات پیشگیرانه و شبه قضائی و هم زمانی ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز برگزار می‌شود، اظهار کرد: مرحله نخست این طرح از ۸ الی ۲۹ اسفند امسال برگزار می‌شود و مرحله دوم طرح نیز از اول فروردین لغایت ۴ اردیبهشت سال آینده برگزار می شود.

مدیرکل تعریزات حکومتی خراسان جنوبی تصریح کرد: نقاط تمرکز و جامعه هدف این طرح در مرحله اول مراکز توزیع کالا‌های اساسی، مراکز عمده خرید و عرضه کالا و خدمات شامل میادین میوه و تره بار، شرکت‌های مسافرتی و دفاتر فروش بلیط‌های هوایی، ریلی، زمینی، مجتمع‌های تجاری، قنادی‌ها و سایر مراکز است.

او ادامه داد: در مرحله دوم علاوه بر اهداف مرحله اول مراکز اسکان و پذیرایی، اقامتگاه‌ها، اماکن زیارتی، زائرسرا‌ها و هتل ها، اماکن تاریخی، تفریحی و فرهنگی، مراکز خرید، فروشگاه‌های زنجیره ای، مراکز فروش آش رشته، حلیم و زولبیا و بامیه زیر ذره بین قرار می گیرند.

حسن پور بیان کرد: شهروندان می‌توانند شکایات و گزارش‌های خود را از طریق سامانه اینترنتی https://tazirat۱۳۵.ir تعزیرات حکومتی ثبت و ارسال کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.