فرمانده انتظامی استان کرمان از ارسال کمک‌های مومنانه ماموران پلیس دیار شهید حاج قاسم سلیمانی به مناطق زلزله زده شهرستان خوی خبر داد.

سردار عبدالرضا ناظری گفت: از همان آغاز وقوع زلزله در شهرستان خوی، کمک‌های مومنانه و قابل توجهی از دیار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به این منطقه ارسال شد که بخشی از این کمک‌ها هم به همت کارکنان انتظامی مناطق مختلف استان تهیه و ارسال شدند.

او افزود: در ادامه نیز همکاران انتظامی سراسر استان پهناور کرمان از تلاش و همت برای گردآوری شمار دیگری از این کمک‌های مومنانه غافل نشدند و همزمان با سالروز ولادت سیدالساجدین  (ع) مقادیر زیادی مواد خوراکی، پوشاک و وجه نقد به ارزش بالغ بر ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال را به همت مجموعه عقیدتی و سیاسی گردآوری کردند که امروز این کمک‌ها در قالب چند محموله عازم شهرستان خوی خواهند شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: در این رابطه ضمن تماس و ارتباط با همرزمان انتظامی استان آذربایجان غربی در تلاش هستیم آن دسته از ملزوماتی که در مناطق زلزله زده بیشتر مورد نیاز هستند و بنا به توانمندی کارکنان انتظامی استان کرمان امکان فراهم سازی آن‌ها وجود دارد، تهیه کنیم و در مراحل بعدی به این مناطق ارسال کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار