محمودی گفت: شرکت های حمل و نقل بار جنوب کرمان از تمامی ظرفیت های خود برای بر زمین نماندن محصولات کشاورزان کمک بگیرند.

مجتبی محمودی، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان در جلسه هماهنگی فصل حمل و نقل محصولات کشاورزی گفت: از ابتدای فصل حمل و نقل محصولات کشاورزی در حوزه جنوب کرمان تاکنون، یک میلیون تن انواع محصولات کشاورزی از مقصد جنوب کرمان به مقاصد هدف حمل شده است.

او افزود: با توجه به اوج گرفتن برداشت انواع محصولات کشاورزی، کشاورزان با نزدیک شدن به اوج برداشت در زمینه حمل محصولات خود از مراجعه به دلالان خودداری و مستقیما به شرکت‌های حمل و نقل مراجعه کنند.

مدیر کل راهداری جنوب کرمان از مدیران شرکت‌های حمل و نقل خواست از تمام توان مجموعه حمل و نقلی خود برای بر زمین نمانده دسترنج کشاورزان استفاده کنند تا زمینه حمل به موقع محصولات کشاورزی در جنوب کرمان به بازار‌های هدف محقق شود.

او بیان داشت: در این فصل از تمام ظرفیت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برای سامان دهی حمل و نقل استفاده می‌کنیم و در زمینه برخورد با متخلفان به ویژه شرکت‌های حمل و نقل، کمیسیون ماده ۱۲ فعال شده است و با کوچک ترین تخلفی که سبب ضایع شدن حقوق کشاورزان به عنوان صاحبان بار و رانندگان شود، برخورد جدی می‌شود.

محمودی تصریح کرد: تامین ناوگان برای حمل و نقل از دغدغه اصلی مجموعه این اداره کل بوده که هم اکنون روزانه ۹۵۰ دستگاه کامیون برای حمل بار، وارد منطقه می‌شود که این عدد در اوج برداشت به بیش از ۲ هزار دستگاه می‌رسد.

او با اشاره به تعیین جایگاه‌های سوختگیری ویژه کامیون‌های حامل تره بار و محصولات کشاورزی در شهرستان‌های جنوبی خواستار همکاری فرمانداران و روسای شرکت‌های توزیع فراورده‌های نفتی جنوب شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار