تیم سیار سازمان انتقال خون استان بوشهر با شعار "خون اهدا کنید زندگی ببخشید" در عسلویه حاضر و اقدام به خون‌گیری کردند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان عسلویه گفت: بنا به درخواست‌های متعدد و با توجه به عدم وجود پایگاه دائمی انتقال خون در شهرستان و به‌منظور تأمین بخشی از خون مورد نیاز استان بوشهر و کشور تیم سیار سازمان انتقال خون در عسلویه حضور یافت.

شایسته نیا افزود: اهدای خون از سنت‌های حسنه‌ای است که سالیان سال در دنیا و کشور ما جاری است تا بدین‌وسیله خون و فرآورده‌های خونی به کسانی که نیازمند هستند برسد و مردم شهرستان عسلویه نیز به‌منظور حمایت از بیماران نیازمند به فرآورده‌های خونی در این مسیر گام برداشتند.

او افزود: شهرستان عسلویه شاهد مشارکت پرشور و مسئولیت پذیرانه مردم به‌ویژه جوانان برای انجام این کار نجات‌بخش و انسان دوستانه است و امید است این امر خداپسندانه در شهرستان نهادینه گردد.

شایسته نیا اضافه کرد: خون شهروندان عسلویه همانند شهروندان سایر نقاط کشور پس از انجام آزمایش‌های مربوطه در بانک خون کشور ذخیره و به نیازمندان اهدا خواهد شد.

پایگاه انتقال خون یک‌روزه شهرستان عسلویه در مرکز خدمات جامع سلامت شهری عسلویه برپا شد و معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار عسلویه با همراهی رئیس شبکه بهداشت و درمان ضمن بازدید از روند انتقال خون از اعضای تیم سیار استان و دست‌اندرکاران راه‌اندازی این پایگاه تقدیر کردند.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.