مسئول ستاد راهیان نور سپاه حضرت، ولی عصر (عج) خوزستان  گفت: کاروان‌های راهیان نور دانش آموزی و دانشجویی از ۱۶ استان در خوزستان  حضور دارند و شرایط نیز فراهم شده و ان شاءالله که بتوانیم میزبانی خوبی داشته باشم.

سرهنگ ممبینی مسئول ستاد راهیان نور سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت:  هر ساله  راهیان نور از اول  مهرماه  در خوزستان آغاز می‌شود که  در فاز اول، از اول مهرماه شاهد اعزام کاروان‌های راهیان نور دانش آموزی به یادمان‌های عملیاتی دفاع مقدس  بودیم و تا پایان آذر ماه  اعزام‌ها صورت گرفت.

به گفته او، از بهمن ماه نیز فاز دوم  اعزام کاروان‌های دانش آموزی راهیان نور  آغاز  شد که تا پایان این ماه ادامه دارد و همزمان نیز اعزام کاروان‌های راهیان نور دانشجویی از چند روز گذشته شروع شده است.

 مسئول ستاد راهیان نور سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان می‌گوید: با توجه به اینکه ماه مبارک رمضان در تعطیلات عید قرار دارد  برنامه راهیان نور  زودتر از سال‌های گذشته آغاز خواهد شد و در واقع  حضور کاروان‌های راهیان نور را از پانزدهم بهمن ماه خواهیم داشت.

سرهنگ ممبینی ادامه داد: تمامی یادمان‌های عملیاتی دفاع مقدس استان خوزستان  به جز یادمان شهدای هور (یادمان شهید علی هاشمی)  که  جاده آن در دست تعمیر است  آمادگی پذیرش  زائران را خواهند داشت.

او افزود: پارسال شاهد حضور کم نظیر زائران  بودیم، امسال نیز پیش بینی می‌شود  با توجه به اینکه چندسالی  تعطیلات نوروز مقارن با ماه مبارک رمضان خواهد بود بنابراین سفر‌ها قطعا تغییر خواهد کرد و مردم زودتر به این مناطق سفر خواهند کرد  و اسفند ماه  شاهد حضور مردم در یادمان‌ها خواهیم بود.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.