مسئول سازمان ارودیی، گردشگری راهیان نور سپاه حضرت، ولی عصر (عج) خوزستان از اعزام دانش آموزان دختر و پسر دوم متوسطه به یادمان‌های دوران دفاع مقدس استان خبر داد.

سرهنگ ممبینی مسئول سازمان ارودیی، گردشگری راهیان نور سپاه حضرت، ولی عصر (عج) خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر گفت: برنامه‌های راهیان نور دانش آموزی یکی از برنامه‌های است که هر ساله برگزار می‌شود و امسال با توجه به تقارن با ایام اربعین حسینی این اردو‌ها از آبان شروع شد و تا ۲۰ اسفند ماه ادامه دارد.

او بیان داشت: در مرحله اول ۵ هزار و ۸۰۰ دانش آموز دختر دوره دوم متوسطه را به یادمان‌های دفاع مقدس استان خوزستان اعزام کردیم و از هفته گذشته اعزام پسران دانش آموز به این اردو‌ها آغاز شد.

سرهنگ ممبینی افزود: تصمیم داریم مجموعه ۱۵ الی ۱۶ هزار دانش آموز دوره دوم متوسطع استان را به یادمان‌های دفاع مقدس که از قبل هماهنگ شده اعزام کنیم.

مسئول سازمان ارودیی، گردشگری راهیان نور سپاه حضرت، ولی عصر (عج) خوزستانادامه داد: برنامه‌های مختلف فرهنگی و تربیتی را بین در این اردو‌ها در نظر گرفتیم که بهترین بستر عرضه مفاهیم تربیتی را فراهم سازیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.