معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: ۱۰۱ راه روستایی استان به دلیل بارش برف مسدود شده بود که هم اکنون ۹۰ مسیر بازگشایی شده و ۱۱ جاده همچنان مسدود است.

هادی نظری  معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان  گفت: در حال حاضر کولاک مقطعی و مه غلیظ گردنه ها و مسیرهای استان را فرا گرفته است و در این شرایط، راهداران استان برای بازگشایی مسیرهای مسدود تلاش می کنند.

وی با بیان اینکه شهروندان از سفرهای غیر ضرور اجتناب کنند، ادامه داد: تردد در جاده های کوهستانی همراه با زنجیر چرخ امکانپذیر است که باید مورد توجه رانندگان و مسافران باشد.

این مسوول اظهار داشت: هم اکنون مشکلی در عبور و مرور وسایل نقلیه به ویژه در جاده های اصلی و آزادراه ها وجود ندارد و تردد در آنها به صورت‌ عادی و روان در جریان است.

به گفته نظری، گروه راهداری در گردنه های کوهستانی و سخت گذر استان به صورت شبانه روزی حضور دارند و به مسافران و رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی استان خدمات می‌دهند.

هم اکنون ۳۷ دستگاه نظارت تصویری و ۵۸ دستگاه ترددشمار در مسیرهای ارتباطی استان زنجان فعال است.

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان حدود پنج هزار و ۶۰۰ کیلومتر آزادراه، بزرگراه و راه های اصلی و فرعی را زیر پوشش دارد که از این میزان چهار هزار کیلومتر راه روستایی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.