استاندار لرستان گفت: همزمان با گرامیداشت دهه فجر ۴۴ طرح در بخش‌های مختلف در شهرستان ازنا با ۲۴۰ میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری رسید.

فرهاد زیویار استاندار لرستان در جریان سفر به ازنا در خصوص طرح‌های افتتاح شده این شهرستان در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: طرح‌های خوبی در ازنا افتتاح و در حال انجام است.

او افزود: این طرح‌ها در حوزه‌های مختلفی همچون کشت گیاهان گلخانه ای، ساخت مدارس و مواردی در حوزه آموزش بوده است که شاخص‌ترین این طرح افتتاح هفت کیلومتر از چهار خطه ازنا به سمت اراک است.

استاندار لرستان با اشاره به حادثه خیزی این محور و خسارات جبران ناپذیری که تاکنون در پی داشته است، بیان کرد: در سفر رییس جمهور به لرستان برای احداث این محور ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شد و اکنون این هفت کیلومتر افتتاح شد و ۹ کیلومتر باقی مانده نیز در ۱۴۰۲ نهایی می‌شود.

نماینده مردم دورود و ازنا نیز در این دیدار اضافه کرد: نمایندگان استان ۹ نفر هستند که همگی در خدمت استان و دولت و نظام هستند که بنا بر تفکیک وظایفی که وجود دارد نمایندگان در امر تصویب بودجه نقش موثری دارند.

حسین گودرزی افزود: لرستان از قابلیت‌ها و مزیت‌های قابل توجهی برخوردار است که با نگاه جهادی که دولت دارد می‌توان گفت استان در آغاز یک تحول در حوزه اشتغال قرار دارد.

امام جمعه ازنا نیز گفت: در سایه وحدت و زیر پرچم نظام جمهوری اسلامی خروجی مثبتی در عرصه‌های مختلف حاصل شده است.

حجت الاسلام علی سپهوند افزود: حمایت از استاندار تقویت نیرو‌های انقلابی و تقویت استان است و استاندار لرستان، چون خود فرزند این دیار است می‌تواند زمینه‌ای برای پیشرفت و خودباوری در جوانان لرستانی باشد که با خودباوری و تلاش می‌توانن به مقام‌هایی همچون استاندار و وزیر و بالاتر برسند و به استان خود خدمت کنند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.