تهیه و تدوین برنامه‌های توسعه و همچنین تلاش‌ها و اقدامات موثر با هدف گذاری تحقق رشد اقتصادی ۷.۵ درصدی استان در حال انجام است.

استاندار همدان در شورای برنامه ریزی و هماهنگی ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی گفت: برنامه‌های اختصاصی برای استان با رویکرد برنامه هفتم توسعه کشور در حال تدوین است.

علیرضا قاسمی فرزاد افزود: هدفگذاری این برنامه‌ها رشد اقتصادی سالانه ۷ ونیم درصدی است.

او با بیان اینکه از این به پس و از سال آینده دیگر اعتباری داده نخواهد شد مگر برای آن برنامه‌ای مدون و نیازی محرز مطرح شده باشد؛ تاکید کرد: اعتبارات با این شیوه هدفمندتر تخصیص می‌یابد و هزینه می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز در این شورا با تشریح آخرین وضعیت اعتبارات استان گفت: از مجموع ۱۳۵۴ میلیارد تومان اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان تاکنون ۶۵۵ میلیارد تومان معادل ۴۸ درصد تخصیص پیدا کرده است.

الوانیان افزود از ۷۴۷ میلیارد تومان اعتبارات هزینه‌ای استان هم ۸۳ درصد تخصیص پیدا کرده است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی هم گفت: از آنجا که کار‌های بزرگی در استان و کشور در حال اجراست، تبیین دستاورد‌های انقلاب بر همه ما واجب است تا مردم دلسرد از انقلاب اسلامی نباشند.

حمیدرضا حاجی بابایی تصریح کرد: مردم از گرانی‌ها شکایت دارند، بنابراین وظیفه داریم همه ما برای خوشحال کردن مردم از جان مایه بگذاریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.