مدیر صندوق کارآفرینی امید چهارمحال و بختیاری گفت: این صندوق از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون با پرداخت تسهیلاتی بالغ ۲۷۰۰ میلیارد ریال سه هزار شغل در استان به ویژه در مناطق روستایی و محروم ایجاد کرده است.

پژمان نوروزی گفت: ۲ هزار و ۷۳۰ فقره تسهیلات توسط صندوق کارآفرینی استان پرداخت شده است و با این تسهیلات ۲ هزار ۷۰۰میلیارد ریال پرداخت شده و در این مدت سه هزار شغل به وجودآمده است که این آمار در سامانه رصد ملی اشتغال کشور به ثبت رسیده و قابل پیگیری است.

وی همچنین از افتتاح هشت طرح در دهه مبارک فجر در استان خبر داد و گفت: هشت طرح در ایام دهه فجر با اشتغالزایی مستقیم۵۷ نفر و با اعتباری افزون بر ۱۲۲ هزار میلیارد ریال در این استان راه‌اندازی شد.


بیشتر بخوانید


حسین نظریان معاون حقوقی، مجلس و امور استان‌ها صندوق کار آفرینی امید کشور نیز که به استان چهارمحال و بختیاری سفر کرده بود در نشست با استاندار چهار محال و بختیاری اظهار داشت: بیش از ۱۶ هزار طرح شهری مورد حمایت صندوق کار آفرینی امید در سراسر کشور ایجاد شده و به بهره برداری رسیده است که از این تعداد ۶۸۷ فقره با اعتباری بالغ بر ۹۸۷ هزار میلیون ریال و تعداد اشتغال ۲ هزار و ۶۱ نفر سهم استان چهار محال و بختیاری بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار