معاون بازرسی، حقوقی و امور استان‌های صندوق کارآفرینی امید روز دوشنبه با استاندار چهارمحال و بختیاری دیدار و در خصوص پیشبرد بهتر اعطای تسهیلات اشتغالزایی این استان گفتگو کردند.

غلامعلی حیدری در این نشست با اشاره به اهتمام ویژه دولت سیزدهم در راستای رونق اشتغال و کاهش نرخ بیکاری اظهار داشت: این مهم با جدیت در استان پیگیری می‌شود و امید می‌رود با پرداخت تسهیلات قابل توجهی که دولت برای رونق اشتغال و تولید به استان‌ها اختصاص داده است بتوان گام‌های بزرگتری در این خصوص برداشت.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین رویکرد‌های دولت سیزدهم محرومیت‌زدایی و توجه به نقاط محروم است و این مهم در مصوبات سفر رییس‌جمهور به استان بخوبی قابل مشاهده بود و انتظار می‌رود بانک‌های عامل در پرداخت به موقع تسهیلات تکلیفی در اجرای هرچه بهتر این مصوبات مشارکت کنند.


بیشتر بخوانید


معاون بازرسی، حقوقی و امور استان‌های صندوق کارآفرینی امید نیز در این نشست اظهار داد: در دستور کار است تا در سال آینده این صندوق به صندوق پیشرفت و عدالت تبدیل شود و از این طریق عامل اعطای تسهیلات تبصره ۱۸ می‌شود.

حسین نظریان افزود: براین اساس پیش بینی شده تا به هر استان حدود یک هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شود که در سطح کلان عامل این تسهیلات، صندوق پیشرفت و عدالت و راهبر وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی است و در استا‌ها نحوه پرداخت تسهیلات با شورای توسعه و برنامه‌ریزی و در اختیار استاندار قرار می‌گیرد.

پژمان نوروزی؛ مدیر صندوق کارآفرینی امید چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست افزود: در دولت سیزدهم ۲۷۰ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده که ایجاد سه هزار شغل را به همراه داشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۶ ۱۷ بهمن ۱۴۰۱
اگر خواهان رفع بیکاری در استان هستین صنایع بزرگ ملی و یا شهرکهای صنعتی را به را به مرکز و غرب استان هم بیاورید