همزمان با ششمین روز از دهه فجر گازرسانی به ۱۰ واحد صنعتی و تولیدی شهرستان درمیان با اعتبار ۱۷ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

با حضور  اشرفی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی گازرسانی به ۱۰ واحد صنعتی و تولیدی شهرستان درمیان به نمایندگی از ۵۳ طرح افتتاح و کلنگ‌زنی گازرسانی شهرستان درمیان با اعتبار ۵۳ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

گازرسانی به ۹ روستای زیر ۲۰ خانوار استان، گازرسانی به پنج پاسگاه و سه برجک مرزی، گازرسانی به ۱۳۰ واحد جهش تولید مسکن و گازرسانی به ۲۱ واحد مسکن محرومان از جمله طرح‌های افتتاحی شهرستان درمیان بود که به صورت همزمان به بهره‌برداری رسید.

همچنین عملیات اجرایی به سه روستای کمتر از ۲۰ خانوار و عملیات اجرایی ۷۳ واحد جهش تولید مسکن نیز آغاز شد.

در ادامه دو واحد گلخانه‌ای در شهرک گلخانه‌ای شهر اسدیه با اعتبار پنج میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان، پروژه آسفالت گرم روستای نوزاد بخش میاندشت با اعتبار پنج میلیارد تومان، زمین چمن مصنوعی روستای نوزاد با اعتبار دو میلیارد تومان نیز افتتاح شد.

افتتاح یک واحد ۲۰ رأسی از مجتمع دامپروری میاندشت شهرستان درمیان با اعتبار دو میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان و افتتاح پست شبکه برق روستای شیرگ ججگ به نمایندگی از ۶ پروژه‌برق‌رسانی شهرستان درمیان با اعتبار ۱۲ میلیارد و ۳۴۳ میلیون تومان از دیگر طرح‌هایی بود که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی در شهرستان درمیان به بهره‌برداری رسید.

غبارروبی و عطر افشانی مزار شهید طوری روستای شیرگ ججگ، بازدید از کارخانه در حال احداث خوراک آماده دام و طیور و دیدار با مادر گرانقدر شهید رمیار در روستای فورگ از دیگر برنامه‌های معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی و دیگر مسئولان در ششمین روز از دهه فجر در شهرستان درمیان بود.

برچسب ها: گازرسانی ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار