طرح آبرسانی به ۲ روستای شهرستان درمیان امروز به بهره برداری رسید.

طرح آبرسانی به ۲ روستای شهرستان مرزی درمیان با اعتبار بیش از سه میلیارد تومان در پنجمین روز دهه فجر و با حضور طالبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان و جمعی از مدیران شهرستان به بهره‌برداری رسید.

سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار برای اجرای این طرح هزینه شده است و ۴۹ خانوار از اجرای آن بهره‌مند شدند.

طالبی معاون استاندار خراسان جنوبی در ادامه برنامه‌های سفر به شهرستان درمیان زمین چمن مصنوعی روستای هندوالان با اعتبار یک میلیارد تومان را افتتاح کرد.

بهره‌برداری از بند خاکی روستا‌های مقدر و مسک دیگر برنامه پنجمین روز دهه فجر بود که ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان برای آن هزینه شده است.

طرح تکمیل خوابگاه دبیرستان شبانه‌روزی فقیهی شهر اسدیه با اعتبار ۳۲ میلیارد ریال و مرکز چند معلولیتی آوای زندگی در شهر اسدیه با اعتبار چهار میلیارد ریال نیز افتتاح شد.

همچنین عملیات اجرایی احداث کلینیک تخصصی بیمارستان خاتم شهر اسدیه با مشارکت بنیاد علوی آغاز شد.

طالبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی در حاشیه افتتاح این طرح‌ها با اشاره به رعایت اصل عدالت در نظام جمهوری اسلامی گفت: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی شاهد افتتاح طرح هایی در نقاط مرزی و روستا‌های دورافتاده هستیم.

او افزود: گازرسانی به کل روستا‌های شهرستان درمیان، نمود این عدالت است.

طالبی جنگ رسانه‌ای، بزرگنمایی مشکلات و انکار دستاورد‌های انقلاب را از توطئه‌های دشمن برشمرد و عنوان کرد: جهاد تبیین مهمترین وظیفه مسئولان و رسانه‌ها برای مقابله با توطئه‌های دشمن است.

معاون استاندار خراسان جنوبی به توطئه دشمن در اختلاف افکنی بین شیعه و سنی به‌خصوص در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: به لطف خدا و هوشیاری مردم، دشمنان انقلاب مثل همیشه ناکام ماندند، اما همواره باید مراقب باشیم تا این امت واحده دچار اختلاف نشود.

او ادامه داد: با وجود اختلاف طبقاتی در دوره پهلوی فقط عده معدود اشراف از امکانات و ثروت‌های کشور بهره‌مند بودند.

طالبی گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی این شکاف عظیم طبقاتی از هم پاشید و نگاه عدالت‌محور انقلاب اسلامی حاکم شد به طوری که امروز این قبیل نقاط مرزی از امکاناتی مانند آب شرب، برق، گاز و تلفن بهره‌مند هستند.

برچسب ها: آبرسانی ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار