شهردار محمدیه گفت: فاز اول محصور کردن کانال آب مهرگان با حضور مسئولان استانی در دهه فجر انقلاب اسلامی به بهره برداری می‌رسد.

محمد پیری شهردار محمدیه گفت: پیرو مصوبات ستاد بزرگداشت ایام اله دهه فجر و در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر ضرورت گرامیداشت ایام پیروزی انقلاب اسلامی و یاد و خاطره شهدا و امام شهدا، برگزاری شایسته برنامه‌های این دهه را در دستور کار قرار داده ایم.

وی افزود: فضاسازی مناسب میادین و بلوار‌های سطح شهر محمدیه و مهرگان با نصب بنرها، ریسه‌ها و پرچم‌های رنگی و جانمایی المان‌های مناسبتی از جمله اقدامات صورت گرفته است.

شهردار محمدیه تصریح کرد: پرسنل شهرداری و سازمان‌های وابسته در این ایام در مراسم گلباران مرقد مطهر شهدای گمنام محمدیه و مهرگان حضور یافته و گلزار شهدا را غبارروبی کردند.

پیری اضافه کرد: از دیگر برنامه‌های ویژه این ایام می‌توان به دیدار اعضای شورای اسلامی و مدیران شهرداری با خانواده‌های معظم شهدا و امام جمعه اشاره کرد.

وی افزود: در این ایام همچنین بنر‌های تخفیف ویژه عوارض شهرداری محمدیه به مناسبت ایام الله دهه فجر برای شهروندان خوش حساب در نظر گرفته شده است.

شهردار محمدیه خاطر نشان کرد: در راستای افزایش ایمنی و جلوگیری از بروز حوادث احتمالی، انشاالله در این ایام شاهد افتتاح فاز اول پروژه محصور کردن کانال آب مهرگان با حضور مدیران استانی خواهیم بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار